Technické potíže svozových míst dopravce DPD 4.7.2023
Dopravce DPD se od včerejšího odpoledne potýká s technickými potížemi, které ovlivňují objednávky ze svozových míst S vlastním tiskem štítku. Oproti předpokladu se zatím nedaří technickou překážku odstranit a podle posledních informací není jasné, jak dlouho může technická chyba objednávky ovlivňovat.
Všechny již vytvořené objednávky s DPD ze svozového místa nyní "čekají ve frontě", až bude problém na straně dopravce odstraněn, a poté k nim bude možné vytisknout štítek.
Objednávky s DPD s předáním na podacím místě, jednorázová přeprava s vyzvednutím řidičem na adrese (kurýr přiveze štítek) a objednávky se všemi ostatními dopravci fungují standardně.
Pokud potřebujete balík odeslat dnes ...
... a máte objednaný pravidelný svoz z Vašeho svozového místa s jiným dopravcem, který zásilky ještě nevyzvednul, připravte štítky pro Vaše zásilky s tímto dopravcem a předejte je do přepravy.
... a nemáte objednaný pravidelný svoz z Vašeho svozového místa s jiným dopravcem, najděte nejbližší podací místo k Vaší adrese na naší mapě podacích míst, kde je takových adres přes 16 000 a objednejte přepravu pro danou zásilku znovu s dopravcem, který obsluhuje vybrané podací místo. Pokud zvolíte tuto možnost, doporučujeme zásilku připravit co nejrychleji, kurýři zásilky na podacích místech vyzvedávají jednou denně. Pokud místo již dnes navštívil, svoz bude posunut na nejbližší pracovní den (pátek).
Pokud je pro Vás akceptovatelné zásilky odeslat v jiný pracovní den, doporučujeme objednat svoz z Vašeho svozového místa s jiným z našich dopravních partnerů. Jak si nastavit svozové místo s jiným dopravcem v našem Manažeru zásilek můžete zjistit ve videu níže.