Specialista zákaznické péče
V Zaslat jsme si jistí, že i zasílání balíčků může být zážitek a nejen nezbytné trápení. Zásilky našich zákazníků posíláme s péčí do celého světa s nespočtem dopravních partnerů. K tomu přidáváme skvělý zákaznický servis a moderní uživatelský zážitek.
Kdo jsme?
Již od roku 2014 se snažíme měnit logistiku k lepšímu. Platforma dopravců, kterou nabízíme, pomáhá firmám odesílat balíky po celém světě s maximálním komfortem. Od roku 2022 jsme součástí mezinárodní logistické skupiny Alsendo, lídra na trhu logistických řešení ve střední a východní Evropě.
Koho hledáme?
Kamaráda do teamu Zákaznické podpory, která se u nás v Zaslat.cz stará o desítky zákazníků každý den. Občas pomáháme s objednávkou, nebo výběrem vhodného dopravce, jindy jsme tak trošku detektivové, kteří ve spolupráci s dopravci hledají zatoulanou zásilku. Někdy také navazujeme na práci našeho obchodního týmu a oslovujeme zákazníky, kteří opustili naše služby. Rozhodně se nemusíš bát, že by u nás byla nuda. Navíc tě čeká i skvělý tým kolegů, který ti vždy rád poradí a pomůže.
Co tě u nás čeká?
- Pečovat o zákazníky Zaslat.cz, chytrybalik.cz, Zaslat.sk a chytrybalik.sk.
- Komunikovat se zákazníky a, zodpovídat jejich dotazy o našich službách i jejích zásilkách. A to ať už telefonicky, mailem, nebo i na chatu .
- Aktivně navazovat kontakty s našimi zákazníky.
- Spolupracovat s dopravci, protože ne každý balíček dorazí k zákazníkovi bez problémů. To pak bývá malé dobrodružství, které vyžaduje i detektivní práci, abychom vše dotáhli do konce.
- Také úzká spolupráce s kolegy z obchodního oddělení a oddělení vývoje.
- Pracovat v systému Daktela, který nám usnadňuje komunikaci se zákazníky.
- Budeš mít možnost využít a rozvíjet jazykové dovednosti, protože zásilky zasíláme do celého světa.
- Pracovní doba od pondělí do pátku v čase 8 – 16, nebo 9 – 17.
Jak si tě představujeme?
- Alespoň půl roku jsi už na podobné pozici pracoval.
- Pokud umíš pracovat se systémem Daktela, je to pro tebe výhoda.
- Máš výborné komunikační dovednosti a chuť pracovat s lidmi.
- Tvoje Angličtina je alespoň na úrovni B1 - máme i anglicky mluvící zákazníky a kolegy na úrovni skupiny Alsendo.
- Komplikace našich zákazníků umíš důsledně dořešit a snažíš se vždy najít nejlepší řešení pro zákazníka.
- Stresu odoláváš a nenecháš se rozhodit.
Co ti můžeme nabídnout?
- Fixní nástupní mzdu 30.000,- Kč, ke které mohou být připisovány měsíční bonusy dle předem definovaných splněných úkolů.
- Kvalitní a zajímavý produkt, který může zákazníkům změnit pohled na svět logistiky a zasílání balíků.
- Až 25 dní dovolené a k tomu 2 sick days.
- Stravenky, které ti zaplatíme celé.
- Kurzy angličtiny.
- Multisport kartu za zvýhodněnou cenou.
- Občerstvení a kávu a v letních dnech i zmrzlinu.
- Kancelář v centru Brna.