Zaslat.cz integrovala do své sítě sběrná a výdejní místa dopravce PPL (Professional Parcel Logistic). Posílením o více než 3 000 míst nabízí brněnská firma svým zákazníkům nejširší síť výdejních míst na českém trhu. Dohromady nabízí platforma Zaslat.cz již přes 12 tisíc sběrných a výdejních míst a v plánu je další posílení sítě nejen v Česku, ale i v zahraničí.
Popularita sběrných a výdejních míst v Česku roste rekordní rychlostí, a to především v posledním roce a půl. Důvod je podle ředitele společnosti Zaslat.cz Miroslava Michalka jednoduchý. “Po dvou letech kdy kvůli pandemii většina lidí byla téměř permanentně ve svém domově, jsou jednoduše víc v pohybu a čekat na kurýra pro ně jednoduše už není tak přijatelné, jako v době pandemie,” vysvětluje.
Po integraci přepravce PPL nabízí Zaslat.cz více než 12 000 sběrných míst
Z průzkumů vyplývá, že je pravidelně využívá až 70 % Čechů. Zaslat.cz nyní rozšířilo díky integraci PPL svou síť o více než 3 000 Parcelshopů a Parcelboxů tohoto přepravce, a na platformě tak nabízí více než 12 tisíc takových míst, ze kterých mohou zákazníci vyzvedávat a posílat své zásilky. „Integrace PPL je pro nás i pro naše zákazníky zásadním krokem. Zaslat.cz tak upevnilo svou pozici silného hráče. Aktuálně poskytujeme nejvyšší počet sběrných a výdejních míst na českém trhu. Naši zákazníci si jednoduše vyberou ze širokého portfolia výdejen a vyzvednout si svůj balíček poblíž svého bydliště, ať už bydlí ve městě či na vesnici. Anebo jej naopak mohou odeslat,“ komentuje Miroslav Michalko, ředitel společnosti Zaslat.cz
Máme signály i od našich dalších partnerů, že budou buď otevírat a nebo rozšiřovat vlastní sítě takových míst. V rámci tohoto roku chceme integrovat další tisíce míst v Česku a rozšířit naši síť i o desítky tisíc míst v zahraničí
Miroslav Michalko,
CEO Zaslat.cz
Zaslat.cz má ve svém portfoliu 8 balíkových dopravců s potenciálem integrovat dalších 12 dopravních společností. Integrace PPL (Professional Parcel Logistic) je pro brněnskou společnost velkým krokem na cestě k dosažení cíle poskytnout co nejjednodušší, nejrychlejší a nejpohodlnější cestu k odesílání balíků odkudkoliv a kamkoliv. Zatímco v minulosti se nabídka zaměřovala zejména na doručování od dveří ke dveřím, v posledním roce společnost intenzivně pracuje na rozšíření portfolia, nabídky služeb a vývoj vlastních technologických řešení pro firmy.
Zákazníci Zaslat.cz mohou přes PPL prozatím posílat balíky pouze po České republice, a to buď s možností vyzvednutí na adrese, nebo podáním balíku na jedno z více než 3 tisíc sběrných míst. „Další možnosti využití služeb dopravce PPL připravujeme. Zákazníci mohou zatím otestovat tuzemskou přepravu. K integraci takto velkého dopravce přistupujeme zodpovědně, a proto budeme spolupráci rozšiřovat postupně,“ vysvětluje Miroslav Michalko.