E-commerce

3 trendy v e-commerce, které nesmíte přehlédnout

Jak v e-commerce nezaspat na vavřínech? To vám poradíme v Zaslat.cz. Doba jde kupředu a pro úspěch vašeho podnikání je nezbytné držet krok. Podívejte se na 3 současné trendy, které vás nesmí minout!

1. Zlepšete mobilního zážitku zákazníků

Přiznejte se, kolik času denně strávíte s telefonem v ruce? Stejně tak často (a častěji) jsou online i vaši zákazníci. Proto je důležité jim i z mobilního zařízení nabídnou maximální komfort a jednoduchost nákupu. Poraďte se s odborníky a zajistěte, aby byl váš e-shop optimálně přizpůsobený právě pro mobilní zařízení.

TIP! Zvažte implementaci takzvaného responzivního webdesignu nebo tvorbu vlastní aplikace.

Mobilní prostředí, e-commerce
I z mobilního zařízení nabídněte zákazníkům maximální komfort.

2. Zaměřte se na váš online marketing

Trendy roku 2023? Video a personalizovaný obsah! Nebojte se využít těchto dvou trendů, odměnou bude zvýšení prodeje třeba i skrze sociální sítě. Nevíte, jak na to? Poraďte se s odborníky na sociální sítě nebo rovnou s umělou inteligencí.

Tomáš Šebesta, CMO Zaslat.cz

Využití umělé inteligence je bude letošním tématem č. 1. Nebojte se s nimi experimentovat a zkuste použít některé z oblíbených nástrojů a poptat se AI třeba na nápady na videa, která by mohla zaujmout vaše zákazníky.”

Tomáš Šebesta, CMO Zaslat.cz

3. Najděte propojení e-commerce a ekologie v logistice se Zaslat.cz

Zní to jako deja vu? Není. Z průzkumů vyplývá, že stále více zákazníků preferuje výrobce a dodavatele, kteří buď prodávají ekologické výrobky, anebo volí pro doručení udržitelnější balení a přepravu. Všichni dopravní partneři Zaslat.cz v posledních letech dělají kroky směrem k snižování uhlíkové stopy dopravy – dopravci DPD a GLS využívají v dopravě nákladní kola, FedEx širokou flotilou elektrických a hybridních vozů. Partner UPS v některých oblastech nabízí možnost zasílat v takzvaných “nekonečných obálkách”. A kroky směrem k udržitelnosti můžete snadno udělat i vy. Inspirujte se na našem blogu.

BONUS: Zaměřte se na zákaznickou péči

Kvalitní zákaznická podpora je klíčová pro úspěch e-commerce podniků. Rychlá, efektivní a vstřícná k zákazníkům. Nemáte na to čas ani kapacitu? Zkuste se porozhlédnout po chatovacím systému založeném na umělé inteligenci. Ale o tom až příště.

Scroll to Top