Spotřebitelé v dnešní době neoplývají vysokou dávkou trpělivosti a očekávají co nejrychlejší doručení jejich zásilek. To zvyšuje tlak na tzv. poslední míli. Jak tato fáze vypadá a jaké výzvy přináší? … Poslední míle: Jak vypadá závěrečná etapa doručování zboží v e-commerce?Read More »
Důležitou součástí procesu prodeje zboží je jeho efektivní odeslání zákazníkovi. Za tímto účelem je třeba využít služeb kurýra, který zajistí doručení objednávky na cílovou adresu. Na co se zaměřit při nastavování dopravních služeb pro svou firmu a jak je správně vyúčtovat? V tomto článku se podíváme na to, jak vybrat...
Zima klepe na dveře a pro všechny motoristy to znamená jediné – přezout pneumatiky na zimní. Na zimních gumách musíte jezdit povinně od 1. listopadu, pokud je na silnicích sníh, led, anebo námraza! V některých místech Česka navíc povinnost určuje dopravní značení. Pokud plánujete koupit nové gumy nebo se zbavit...
Německo je jednou z nejsilnějších ekonomik světa. Není tedy překvapením, že firmy a podnikatelé často hledají cesty, jak expandovat na německý trh. Jaké jsou charakteristiky e-commerce v Německu? A na co je dobré myslet, abyste zaujali německé spotřebitele? Na to zodpovíme v tomto článku. … Cross-border do Německa: Jak naplánovat...
V minulém článku jsme se podívali na 4 tipy, jak se chránit před podvodnými SMS od dopravců. Dnes se na téma podíváme ještě trochu blíže a seznámíme se s pojmy smishing a spoofing a nabídneme vám další praktické tipy, jak se účinně bránit útočníkům. … Smishing a spoofing pod lupou:...
E-commerce trh v České republice každoročně roste, zároveň se ale vyznačuje vysokou konkurencí a neustále se objevují noví hráči. Proto je potřeba hledat možnosti prodeje tam, kde je dostatečně vysoký potenciál. Jedním ze zajímavých směrů rozvoje e-commerce je cross-border commerce, tedy prodej na zahraniční trhy. Navzdory očekávání, expanze do zahraničí...